mandag den 27. juni 2016

Åben have i byger der kom og gik...


Vi havde en dejlig weekend med besøg af mange glade og interesserede havemennesker. Flere havekredse gæstede os, og når en hel busfuld myldrede ind, var der virkelig trængsel på havens stier.





Inger fortalte om planterne som hun 'langede over disken'.



Der kom gæster fra mange egne af landet samt fra Norge og Sverige. 



Midtjyyllands Avis bragte en artikel i sin weekendudgave, der fortalte om vores have.




























































































































10 kommentarer:

  1. Tillykke med et velbesøgt have arrangement. Jeg har mit besøg tilgode. Glæder mig til at se haven - men har selv åben have til havefestivalen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Vi må håbe, at det lykkes på et tidspunkt. Vi vil også gerne besøge din have. dine forældre fortalte meget om din nye have - hyggeligt at de besøgte os.
      Kh. Jørn

      Slet
  2. I fortjener al den opmærksomhed og ros I kan få, for den smukke have. Endnu mere tak for sidst fra os, vi nød hvert et minut. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette. Tak, vi labber det også i os. Det var hyggeligt, at I kiggede ind endnu engang.
      Kh. Jørn

      Slet
  3. Smukt som altid, jeg er sikker på at jeres mange gæster har fået en dejlig oplevelse og masser af inspiration

    SvarSlet
  4. Hej Sussi. Tak. Mange gav udtryk for, at det var en god oplevelse at besøge haven, og at de fandt inspiration og gode idéer.
    Kh. Jørn

    SvarSlet
  5. Kære begge to
    En oplevelse af de store og ligeså smukt som vi huskede jeres paradis fra vi var der for ca 4 år siden og det meget vellykkede foredrag du Jørn holdt i ringe sidste vinter.
    Ja der var trængsel på gangene med så var det godt vi kunne komme lidt i skjul med vores kaffekop, en dejlig siddeplads der nok bliver kopiret til et sted i haven her.
    Mange tak for denne gang vi vender helt sikkert tilbage lige pludselig igen.
    Knus herfra det midtfynske, Pia og Jørgen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia og Jørgen.
      Tak fordi I kiggede herop igen. Det er hyggeligt med 'stamgæster', der vender tilbage. Jeg husker godt min foredragsaften i Ringe - et dejligt lydhør publikum. I skal være velkommen til at vende tilbage.
      Kh. Inger og Jørn

      Slet
  6. Hej Inger og Jørn. Endnu engang tak for den dejlige oplevelse det var at besøge jeres have, som jeg sagde til dig,Jørn så var haven lige så flot i virkeligheden, som den er på dine billeder, så mange fine idèer. Med hilsen fra Dybvad-Dronninglund havekreds.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.
      Tak fordi I besøgte vores have. Det glæder mig, at du synes, haven levede op til mine fotos.
      Kh. Inger og Jørn

      Slet